Naam:
Foto’s:
547
Video’s:

Over mij

Ik hou van reizen. Vooral van reizen naar en door Indonesië. En ik hou met name van de provincie Maluku. Hoe dat komt zou ik niet kunnen zeggen. Maar ik hou van de mensen, van de natuur, van de cultuur, van de warmte, van het eten, van alles daar!

Overal in Indonesië vind ik mensen die voor langere of kortere tijd vrienden worden waardoor ik me overal thuis voel.

Dat neemt niet weg dat het ver van huis heel leuk is om zo nu en dan iets te horen of te lezen van mensen uit Nederland. Dus mocht je willen, voel je vrij om te te reageren op m'n blog!

Over mijn reis

Indonesia 2019

Deze keer sla ik Java over en vlieg ik naar Denpasar, Bali. Hier blijf ik een paar dagen om daarna verder te reizen naar (west) Timor. Een vrij onbekend en zeker niet toeristisch eiland. Het plan is om hier 1 à 1,5 week rond te reizen.

Vanaf Timor vlieg ik vervolgens via Makassar (Sulawesi) naar Ambon. Om na een paar dagen daar de boot te pakken om wederom een poos te verblijven op de Banda eilanden...

Bezochte landen

Ik heb 32 landen (13%) bezocht:

Andorra, België, China, Denemarken, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Hongarije, Hongkong, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Qatar, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.